Про нас

Керівник закладу – Полулях Валентина Іванівна,

«Відмінник освіти України»,

 нагороджена знаком «Василь Сухомлинський»,

переможець Всеукраїнського конкурсу «100 кращих директорів шкіл  України»,

переможець Всеукраїнського конкурсу «Директор ХХІ століття»

 

Кадровий склад:

Кількість вчителів – 45

Вчителів-методистів – 4

Старших вчителів – 5

Мають вищу кваліфікаційну категорію – 24

Нагороджені значками «Відмінник освіти України» – 5

Нагороджені знаком «Василь Сухомлинський» – 1

 

Кількість класів: 21

Кількість учнів:  565

 

Досягнення  

2006 р. – переможець Всеукраїнського огляду-конкурсу «100 кращих шкіл України» у номінації «Школа здоров’я»;

2008 р. – Флагман сучасної освіти України;

2009 р. – перемога в конкурсі Національного Олімпійського комітету «Література та спорт»;

2010 р. – ІІ місце на Всеукраїнському огляді-конкурсі на кращу  організацію Олімпійської освіти в навчальному закладі;

2011 р. – перемога на обласних змаганнях «Олімпійське лелеченя» та участь у Всеукраїнських змаганнях «Олімпійське лелеченя» в «Артеку»

2012 р. – І місце на Всеукраїнському огляді-конкурсі «Впровадження   Олімпійської педагогіки в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів України»

 

Навчальний план ліцею №2 передбачає викладання 5 годин фізкультури у 1-11 класах з поділом дітей на хлопчиків /дівчаток з 1 класу

 

2014 рік – ліцей переможець Всеукраїнського конкурсу на визнання кращої моделі організації навчально-виховної роботи школи Олімпійської освіти

2015 рік – призер Всеукраїнського конкурсу на кращий стан фізичного виховання в навчальних закладах України

2008 – 2017 р.р. – ліцей №2 є науково-методичним центром  Всеукраїнського об’єднання «Школа сприяння здоров’ю»

 

В наш час фізична культура і спорт набувають вирішальних факторів серед всього комплексу умов, що визначають оптимальну життєдіяльність людини.

Стан здоров’я, рівень фізичного розвитку та фізичної підготовки дітей взаємопов’язані. В шкільні роки діти отримують знання і вміння, необхідні для життя.

Гарне здоров’я повністю залежить від фукціонування всіх можливих систем організму. Одним з найважливіших факторів зміцнення здоров’я є активна рухова активність. Ми повинні усвідомлювати, що фізична культура особистості формується в нерозривному зв’язку зі всіма складовими культури. Отже фізичне виховання школярів потрібно розглядати в комплексі завдань культурного розвитку суспільства і особистості.

Фізичний потенціал людини формується в перші два десятиріччя життя. Чим краще організоване фізичне виховання в ці роки, тим вищий рівень фізичної підготовки дорослої людини, тим краще вона фізично розвинена та загартована, здатна адаптуватися до розумових, фізичних та психічних навантажень.

Педагогічний колектив ліцею розробив Концепцію створення та розвитку навчального закладу фізкультурного нахилу,  модель формування здорового способу життя та модель наукової роботи ліцею .

Ми працюємо за навчальним планом з 4-5-годинним викладанням фізкультури у 1-11 класах, з поділом дітей на групи з 1-го класу.

Вже самі пособі систематичні, щоденні уроки фізкультури, заняття фізичними вправами формують у дітей звичку до регулярної фізичної активності. Заняття фізкультурою є постійним елементом способу життя дитини, що формує відношення до них, як обов’язкової складової режиму дня.

Ліцей – педагогічна технологія, суть якої полягає у створенні на основі взаємодій із середовищем найкращих соціальних і психолого-педагогічних, матеріальних, кадрових, режимних та організаційних умов для розвитку школяра, реалізації принципу наступності в процесі виховання, ранньої та поетапної діагностики учнів, формуванню професійних нахилів та їх профорієнтуванням.

Пріорітетність проблеми здоров’я дітей, підлітків, молоді нашого навчального закладу зумовлена демографічною кризою в Україні, негативними наслідками аварії на ЧАЕС, соціально-економічною нестабільністю в державі, різким погіршення стану фізичного, психічного, розумового розвитку та працездатності молоді нашого міста.

Враховуючи ці чинники, колектив ліцею працює над проблемоюСтворення організаційно-педагогічних умов для забезпечення рівня знань та фізичного розвитку особистості учня .

Розуміючи, що “здоров’я дитини – це ключ до здоров’я дорослої людини”, наш освітній заклад ставить перед собою завдання:

  • формування основ культури здоров’я;
  • зменшення захворюваності;
  • підвищення рівня фізичної та розумової працездатності;
  • успішність та якість знань;
  • створення умов для задоволення різноманітних інтересів учасників навчально-виховного процесу.

З метою реалізації поставлених завдань впроваджено олімпійську педагогіку в навчально-виховний процес ліцею, створені та діють:

  • психологічна служба;
  • медична служба;
  • центр формування, зміцнення та збереження здоров’я.

 

error: Content is protected !!